söndag 23 november 2008

Supersprut och kåthet!

I helgen låg jag på vandrarhem och fick världens ståkuk när jag tänkte på kvinnan som ska ta min oskuld och vad gjorde jag, jo jag tog fram kuken och tok runkade såklart!

Efter ca 10minuter så kände jag att nu är det nära! När jag väl kom så sprutade jag så hårt att jag fick satsen, som var den största på väldigt länge, ända upp på hakan och läpparna. Fast jag sprutade så mycket och hårt så fortsatte kuken att vara stenhård så jag runkade på 3-4 ggr till. Fan vad jag var kåt! jagkom hem nu ikväll och har redan runkat 2ggr.

På väg hem när jag satt på tåget så fick jag ett sms från kvinnan där hon skrev att hon ville jag skulle lova att jag skulle knulla henne stenhårt och mycket under våran resa.
Jag skrev tillbaka: Jag har ett 10pack kondomer och ska köpa fler för som du vet så är jag oskuld och skjuter snabbt men laddar om ännu snabbare! *S*

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAha...ja det var tur du "höll" när du var så här kaxig innan...;)

Viking sa...

Visst var det?! Men jag måste erkänna att till en början var det lite "jobbigt" eftersom jag var SUPER NERVÖS!

Kontorsslaven sa...

Knulla är skönt det med!
http://kontorslaven.blogspot.com/