måndag 15 december 2008

Nu har det hänt!!!!

I helgen så förlorade jag min oskuld! Jag tror att jag aldrig har sprutat så mycket som jag gjorde vid min första utlösning i en fitta! Det verkade som att det aldrig skulle sluta komma sperma ur kuken och det var underbart!!!! Det sjuka är att andra orgasmen var likadan. Jag fick ju även slicka fitta och det var så härligt gott, som jag har längtat efter att slicka! Beröm fick jag också för både min slickteknik och för hur jag pullade.

Jag var ju så till mig så jag glömde ju att knäppa kort och fan vad less jag var när vi var klara och jag kom på att jag glömt knäppa kort. Jag får väl ta några kort nästa gång vi träffas för hon vill ju träffas fler ggr och då ska vi prova analsex lovade hon.


Tyvärr så åkte jag på ischias 3dagar före och kunde knappt röra mig men hon red mig, runkade av mig, sög, jag pullade henne, slickade fittan och lekte med hennes bröst! Jag fick ju även se henne använda dildon (bilden neranför) och sen så fick hon ta med den hem som en present.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det lät skönt hurrudu.

Anonym sa...

;)